Bu Blogda Ara

Eyyy dost....

Eyyy dost....

19 Ekim 2011 Çarşamba

2010-2011 SEZONU BEĞENDİĞİM DİZİ OYUNCULARI

Evet,dostlar aslında ben yerli dizi izlemem,annem izliyorduda göz ucuyla baktım işte ,misafirliğe gitmiştik zorla izlettirdiler,otobüste yanımdakiler konuşuyordu ordan duydum,pardon burası ekşisözlük değildi di mi :)
Dostlarım; eğer ben bu ülkede yaşıyorsam herşeyi bilmek isterim ne kadar insanlarımızın çoğu kalitesiz ve düşük yapımlara primde verseler, eğer kaliteli bir iş varsa ne olursa olsun  izlerim,geçen sene birçok diziyi takip ettim,baştan sona olmasada az çok nerede ne var,kim oynuyor,konusu ne hepsini biliyorum ve geçen yıl dikkatimi çeken en çok beğendiğim oyuncuları bu bölümde  sizlerle paylaşmak istedim.






1. BEHZAT Ç.
HARUN(Fatih Artman)

Tipik anadolu erkeği harun,saf,temiz kalpli incelikten nasibini almamış,kaba,saba,sevdi mi tam seven ama sevdiğini küpelilere ve jölelilere kaptıran sevdiği için kitap bile okuyan,present perfect tense'i bile öğrenen bir karakter ve Fatih Artman öyle gerçekçi oynuyor ki bu rolü takdire şayan gelecekte daha da başarılı bir oyuncu olacağı kesin.....
Oyunculuk  :10/9

2.FATMAGÜLÜN SUÇU NE?
MUKADDES Yenge (Esra Dermancıoğlu)

Eminim diziyi izleyenlerin pek çoğu mukaddes yengeyi sevmiyordur ama ben gerçekten seviyorum,dizide kerimin ablası gibi pembe tablolar çizmiyor,gerçekleri görüyor ve ne kadar diğerlerini kızdırsada açık açık  gerçekleri söylemekten asla geri kalmıyor,meraklı,fettan ve kurnaz. Herkesin aslında böyle bir tanıdığı akrabası mutlaka vardır ve bu rol ancak bu kadar mükemmel oynanır.Dizi,film sektörümüzün gelişmesi için kötü karakterlerde en az iyiler kadar rollerinin hakkini en iyi şekilde vermelidir ve esra dermancioğlu bunu en iyi şekilde yerine getiriyor....
 Oyunculuk:10/9


3.YER GÖK AŞK
SULTAN(Ayşegül Günay )

 Valla bir rol bu kadar mI gerçekçi oynanır,o şive,o hareketler,o deyimler, o ses tonu,eğer böyle bir teyzeniz olsa değil Yusuf'u Brad Pitt'i bile tavlarsınız.Yer gök Aşkın en renkli karakteri Sultanı oynayan Ayşegül Günay işte  oyuculuk budur dedirtiyor insana.Ağzından çıkınca daha da güzel olan sözlerinden birkaçını aşağıda sıraladım;

“ulu sözü dinlemeyen, ulur galır”
"gardeş gardeşi bıçaklar döner yine gucaklarr''
"yusuf beyin yatağına girmek kolay gönlüne girmek zordur havva hanım "

  Oyunculuk: 10/9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder