Bu Blogda Ara

Eyyy dost....

Eyyy dost....

29 Ekim 2011 Cumartesi

BEHZAT Ç. SENİ KALBİME GÖMDÜM



Evet dostlar filmimize ilk günden gidenlerdenim ve naçizane yorumlarımı ve görüşlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.Öncelikle bu kadar uzun bir aradan sonra ekibi bir arada görmek bile ayrı haz veriyordu,herkes şöyle bir gözüktü,tüm dizi ekibinden.Hepsinide çok özlemişim özellikle,Harunu ve Behzatı.Filmin konusunu çok fazla anlatma taraftarı değilim ve gelen eleştire bende katılıyorum,adeta dizinin herhangi bir bölümü gibiydi ekstra fazla birşey yoktu,Cansu Dere ve Tardu Flordun dışında.Cansuyuda güzel kız kontenjanından koymuşlardı,çok fazla birşeyde katmadı zaten filme.
Bunlar eksi yanları ama artılarını sayacak olursam diziden aşina olduğumuz o saf pürüzsüz,içten oyunculuklar ve tvde duyamadığımız hatta son yıllarda çok iş yapsın çoluk çocuk bile izlesin diye konulmayan küfürlere resmen doydum bu bana fazlasıyla yetti dostlar.Sakın yanlış anlamayın; küfürler, gerekli gereksiz yerde küfüredek millet herşeye gülüyor zaten diyerekten değil,günlük konuşma dilinin doğal akışında edilen cinsten ve gerçektende bir samimiyet katıyor en azından ben böyle düşünüyorum.

Filmimizi Av mevsimiyle kıyaslayacak  olursam oyunculuklar ve senaryosuyla bunun yanında bol bol güldürmesiyle ldefalarca katlar.Amerikan sinemasında senaryonun kalmadığı efektlere yüklenildiği veya eski hikayelerin ısıtılıp ısıtıp sunulduğu şu dönemde böyle bir Türk filmi ilaç gibi geldi adeta.
Diziyi izleyen veya hiç izlememiş bile olsa  insanımızın sıcaklığını özleyen gülmek kafayı rahatlatmak isteyen herkese tavsiye ederim gidin izleyin mutlaka.

Senaryo:7 Oyunculuklar:8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder